O síle slov „Mám tě rád“

21.11.2016 09:48

Když jsem si v knize Joe Vitale přečetl o účinku věty „Mám tě rád“, začal jsem ji pronášet ve všech životních situacích. Říkal jsem ji po probuzení, při snídani, ve sprše, při telefonování, na procházkách atd.

Říkal jsem ji hlavně sobě. Zároveň jsem se ale snažil ji co možná nejčastěji opakovat svým blízkým. Někteří se snad podivili, někteří byli na rozpacích, ale nikdo z nich mi neřekl: „Zbláznil ses?“ nebo „Jsi OK?“ Nic takového. Usmívali se a hlavně, začal jsem od nich slýchat tu větu také.

Tahle věta mi proměnila život. Dříve byl uspěchaný a plný shonu, teď je plný harmonie a kouzel.

Myslím, že i vy v hloubi duše stejně jako já toužíte po lásce. A totéž platí o všech ostatních. Když opakujete „Mám tě rád“, sami sebe očišťujete a vyzařujete energii, která zaplaví všechny okolo.

Pomyslete na něco nebo na někoho ze svého života, kdo vás ještě stále přivádí z míry, z duševní rovnováhy. Může to být zdravotní problém stejně jako konflikt s kolegou v zaměstnání. Je jedno, co to je.

Soustřeďte na to či na něj svou pozornost, své vědomí a v myšlenkách začněte pronášet větu „Mám tě rád“. Můžete se přitom obracet k Vesmíru, nebo Bohu, podle toho, v co věříte. Ať už věříte v účinek tohoto postupu nebo ne, vydržte. Prostě tu větu opakujte: „Mám tě rád“.

Podle způsobu, kterým větu budete pronášet, začnete dřív nebo později pociťovat lásku a začnete ovlivňovat tu situaci nebo člověka.

Propustkou vedoucí do světa uzdravení i splněných přání je obyčejná věta „Mám tě rád“. Klíčem je, že musíte milovat všechno kolem. Svou nadváhu, své problémové dítě, sousedy, zkrátka všechny. „Mám tě rád“ je kouzelné heslo k procítění Vesmíru.

Jednoduchá věta „mám tě rád“ obsahuje tři prvky: vděčnost, úctu a přeměnu. S jejich pomocí dokážete proměnit, cokoli budete chtít.

Ještě pořád jste skeptičtí? Podívejte se na to z druhé strany.

I když se vám tato metoda zdá bláznivá, proč by mělo být špatné opakovat si v duchu „Mám tě rád“ když telefonujete, píšete maily nebo jíte, zkrátka když vedete svůj obyčejný život? Budete se cítit lépe, i když se nic zvláštního nestane. Vyzkoušejte to sami!

Mám tě rád!

zdroj pronaladu.cz

—————

Zpět